.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در هفته ایی که گذشت
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها :

شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها :

•تیم کاله آمل نماینده ایران در مسابقات آسیایی موفق شد با شکست سه حریف خود در این هفته راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

•نماينده مردم بابل گفت، ایران كشور جوانی است كه می تواند با ایجاد فرصت های مختلف ، اشتغال این نیروی پویای جامعه را در عرصه های مختلف فراهم آورد.حجت الاسلام علی اكبر ناصری افزود :مجلس شورا اسلامی در تولید ملی از طریق صنایع مختلف ، زراعت و كشاورزی برنامه های كلانی را پیگیری خواهد كرد.

•اعضای شورای اسلامی استان مازندران یک بار دیگر فرامرز نقیبی را به عنوان رئیس این شورا برگزیدند. فرامرز نقیبی علاوه بر ریاست شورای اسلامی شهر مرکز استان مازندران، ریاست شورای اسلامی استان مازندران را نیز در دوره اخیر عهده‌دار است.

•استاندار مازندران در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که با محوریت توسعه مازندران برگزار شد، شرکت کرد.طاهایی در این نشست با اشاره به اینکه من از حریم رئیس جمهور دفاع می‌کنم، تصریح کرد: رئیس جمهور نیز به مصلحت‌هایی که از جانب رهبری تبیین می‌شود، پایبند است به طوریکه در زمان انتصاب مشایی به عنوان معاون اولی رئیس جمهور، مصلحت بر این قرار گرفت که وی در این مسئولیت نباشد و فرد دیگری جایگزین شد.

•دومین جلسه شورای پژوهشی موسسه تحقیقات شیلات ایران در غرب مازندران برگزار شد که این نشست در راستای اهداف موسسه تحقیقات شیلات ایران و با حضور مدیران ستادی و مراکز تحقیقاتی کشور و کارشناسان مرتبط برای تبیین راهکارهای عملیاتی و اجرایی مراکز تحقیقاتی در سال‌جاری برگزار شده است.در این نشست برنامه‌هایی نیز در بحث برداشت و احیای ذخایر، شناسایی گونه‌های ناشناخته داخلی و حوز‌ه‌ آبهای مشترک و راه‌های بهره‌برداری از این ذخایر و کمک به حفظ آنهامطرح شد.

•رئیس هیئت ورزش‌های همگانی میاندرود از برگزاری مسابقات استانی پرواز بادبادک‌ها در سواحل این شهرستان خبر داد .این مراسم روز جمعه 30 تیر در ساحل زیبای شهرستان میاندرود و در محدوده طرح سالم‌سازی دریای این شهرستان برگزار می‌شود.

•رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالوس گفت: قیمت مصوب مرغ در استان 5 هزار و 550 تومان است، اما در شهر ما بیش از 6 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.انصار ازوج گفت: اگر تعامل و تعادل نباشد اختلال ایجاد شده و افزایش قیمت و گران‌فروشی را شاهد خواهیم بود.

•مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران درجلسه ستاد طرحهاي سالمسازي درياي دربابلسر گفت:دريا جاي خلوت افراد بي فرهنگي که الفباي معرفت را نمي دانندو متاثر از فرهنگ مبتذل غرب است نيست بنابراين با ناامن کردن سواحل دريا براي اينگونه افراد با حضور بسيجيان وافراد معتقد در سواحل دريا و همچنين با اجراي تذکر لساني در حفظ و هويت ديني و اعتقادي تلاش نماييم.

• درپي ارسال هداياي دست ساز اعضاي کانون پرورش فکري کودکان ونوجوانان بهشهر، رهبر معظم انقلاب، با ارسال هدايايي ازکودکان بهشهري تقدير نمودند.این هدایای دست ساز بمناسبت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلاميبرای رهبر ارسال شده بود.

•عصر 12 تیرماه نشست صميمي وهمدلانه ي نمايندگان قائم شهر،سوادكوه،جويبار،كياكلا باحضور حسینی،علیپوروحسين نيازآذری نماينده مردم بابل،قاسم احمدي لاشكي نماينده نوشهر و چالوس،نیز فرمانداران و شهرداران و اعضاي شوراي شهر قائم شهر،سوادكوه،جويبار و كياكلا با سيدميرحسن موسوي-معاونت رياست جمهوری و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كشور-درساختمان مركزي اين سازمان برگزار شدومسئولان باهم در راستای رفع مشکلات استان ومنطقه بحث وتبادل نظر داشتند.

•در حکمی از سوی دکتر محمود ملاباشی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران به مدت دو سال به عنوان رئیس شورای بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان مازندران منصوب شد.

•عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس در واکنش به عرضه و فروش برنج خارجی در شمال کشور، گفت: علت اصلی واردات برنج به کشور و همین طور عرضه آن در منطقه تولید این محصول، مافیای واردات است که ریشه آن باید شناسایی و از بین برود. شناسایی مافیای واردات محصولات کشاورزی در اولویت کارهای کمیسیون کشاورزی مجلس قرار گرفته، زیرا همواره از این ناحیه به تولیدات داخلی ضربه وارد می شود.

•مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در جمع خبرنگاران بیان داشت: مازندران از لحاظ حادثه‌خیزی جزء مناطق پرخطر کشور است و قرارگرفتن روی گسل زلزله، سیلاب، کوهستان، دریا، جاده، رانش، ریزش برف و کولاک موارد حادثه‌ساز زیادی را در مازندران رقم می‌زند.

• عضو شورای شهر ساری با اشاره به انتصاب سرپرست شهرداری خطاب به وی گفت: با تبریک پذیرش این مسئولیت به ایشان، امیدوارم که در پایان کار شرمنده نباشیم.وی افزود: آقای رضویان ؛ همانطور که به شما رای دادم ونصب کردم به همان صورت نیز عزل می کنم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.588 seconds.